In Изложението, Интервюта, Кариера

Мария Абрашева от 7 месеца е част от ТТЕК Истърн Юръп ЕАД като Мениджър човешки ресурси и подбор.

ТТЕК е водеща аутсорсинг компания за технологии и услуги в световен мащаб, фокусирана върху управление на отношенията с клиенти от секторите: информационни технологии, телекомуникации, финанси, транспорт, туризъм и други. Компанията е основана през 1982г., зад чието име стоят таланти, технологии и ангажираност към клиента. Служители в ТТЕК работят на 6 континента, 24 държави по целия свят и живеят с набор от ценности, обхващащи, както взаимоотношенията с корпоративните им партньори и техните клиенти, така и отношенията един с друг. TTEК стартира своята дейност в България през 2014г. и до момента има повече от 800 служители в офисите в София и Пловдив. Екипите им имат богат опит в подпомагането на водещи европейски и международни компании, отличавайки се от конкуренцията с отличното качество на предлаганата услуга и професионализъм.

Позиционирането им в Югоизточна Европа дава достъп до комбинация от основни, местни и редки езици и култури.

През 2019 г. TTEК спечели награди за „Best Near Shore Team“ от Global Sourcing Association Awards и за „Best Pan-European Contact Centre“ от European Contact Centres and Customer Services Awards. През изминалата година ТТЕК е отличен и с наградата “Outsourcing company Award” за 2019.

ТТЕК България си партнира с някои от най-големите и успешни компании в страната и чужбина. Разнообразието от проекти, по които работят, им позволява да предложат разновидни позиции, като най-голямо многообразие има в двуезичните им роли.

Как адаптирахте процесите в компанията си по време на извънредната ситуация?

Работата от вкъщи е нова практика в компанията. Бързо успяхме да организираме и преместим над 700 служители да работят от вкъщи и близо 100% от служителите работят по установения нов начин. Качеството на работа и услугите, които предоставяме на клиентите си не претърпя съществено изменение.

Процесът по подборът е изцяло онлайн, а новопостъпващите служители преминават няколко дневна въвеждаща програма, която бе адаптирана в кратък срок дистанционно, предвид сложността на проектите. Служителите имат възможност да се допитват до виртуален асистент, в корпоративната платформа Мозайк. Той отговаря на всякакви въпроси свързани с COVID-19. Целта е хората да са информирани за ситуацията с вируса, както и да се намали паниката и напрежението у тях.

Екипите инициираха различни онлайн инициативи – сутрешно кафе, родители с деца, където децата имат възможност да общуват помежду си. Участвахме в демо версии на популярни онлайн игри – Escape room. Онлайн играта с въпроси Тривиадор също беше част от списъка със занимания и инициативи за сплотяване на екипите.

Имаме регулярни екипни срещи, на които освен бизнес теми, вкючваме и различни развлекателни занимания, които са популярни в YouTube и са интересни за нашата аудитория. В края на срещите оставяме време, за да признаем постиженията на служители проявили инициативност, мотивация, отлично свършена работа и проактивност.

Бихте ли продължили да прилагате някои от кризисните решения в нормални условия?

Опитът от последните месеци показа, че работата от вкъщи е приложима и в нашия бизнес и бихме се опитали да го запазим като частична практика. Хоум офисът не попречи на продуктивността на нашите служители, напротив. Забелязахме, че качеството на работа се подобри и отстъствията намаляха значително.

Ще запазим със сигурност онлайн екипните срещи, виртуалните кафета, игри и инициативи. Виртуалният асистент ще продължи да бъде в помощ на служителите във връзка с техничести проблеми, смяна на пароли и т.н.

Ще търсите ли нови умения в хората, които ще наемате оттук нататък? Ако да, какви ще бъдат те?

В ТТЕК очакваме от хората да притежават много добри езикови и технически умения, да са адаптивни, да умеят да работят в екип, да учат бързо и да са отговорни. По време на кризата на преден план излезе необходимостта хората да са ангажирани, отговорни, мотивирани и да умеят да се адаптират бързо към бързо променящата се среда.
Едно от нещата, с които се гордеем, е че предоставяме възможност за развитие на служителите си. Хората, които са постоянни, в това, което правят, умеят да се учат бързо инициативни са и дават всичко от себе си, имат шанс да усъвършенстват уменията си на други позиции. Имаме примери за служители, които са част от ТТЕК дълги години и са се развили до управленско ниво.

Какво ново покрай TTEC?

ТТЕК има множество инициативи и програми, с които се гордеем, някои от които претърпяха нововъведения в условията на световна пандемия. Ето и някои от тях, които бихме искали да споделим с вас:

  • TeleTech Community Foundation – фондация, създадена вътрешно в компанията, която дава възможност на всеки служител на TTEК да подкрепи кауза по негов избор. Основния фокус на фондацията е подкрепата под форма на дарения на средства или техника на различни училища, образователни центрове, както и центрове за подкрепа на деца и хора с ограничени възможности от всякакъв вид. Дейността на фондацията се простира в много страни по света – от училище в малък град до международни събития за интегриране и подкрепа на деца в неравностойно положение с образователна цел. За миналата година, фондацията е помогнала на хиляди деца и хора да получат възможността да се образоват и да развиват уменията си.
  • Tuition Reimbursement Program и Certification Program – Двете програми, част от програмата TTEК Financial Assistance, имат една обща цел – да помогнат на служителите на TTEК да развиват уменията си и получат нови знания, свързани с професията и позицията им в компанията, независимо от финансовите им възможности.
  • TTEC University – онлайн вътрешна платформа с разновидни и многообразни дигитални обучения и политики на всякакви теми и подходящи за всяка позиция в компанията, включително и всички обучения от стратегиите Six Sigma. Платформата е достъпна за всички служители не само в България, но и по целия свят.
  • Women in Leadership (WIL tribe) – WIL представлява организация на жените в ръководството на TTEК. Те се фокусират върху мотивирането и развиването на женското общество вътрешно в компанията като извършват различни дейности – уебинари, образователни програми, менторски сесии, онлайн срещи на жените в TTEК по целия свят и различни събития. Те споделят полезни практики, обсъждат актуални въпроси и се вдъхновяват, за да се развиват взаимно и да засилят женското присъствие в организацията на TTEК.

Освен програмите за развитие, които TTEК предлага на служителите си, компанията е активна и в най-използваните социални мрежи като можете да разгледате страниците на TTEC в Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat и други, както и да видите най-новите инициативи и събития като потърсите таговете #ExperienceTTEC и #TTECStrong.

Срещнете се лично с представители на ТТЕК на Career Show 2020!
Бърза и безплатна регистрация

Искате да ви напомним?

Оставете ни имейл и ще ви пишем седмица преди събитието!  :)