In Изложението, Интервюта, Кариера

Яна Людериц от 8 години e управител на regiocom България. След стъпването на regiocom на пазара у нас, активно участва в процеса по подбор на персонал. С времето екипът се увеличава и затова се появява отделът им по Подбор на персонала, който се занимава с намирането и набирането на подходящи кадри във Варна, София, Русе, Велико Търново и Бургас.

Към момента в компанията има 800 души и с много бързи темпове продължават да растат, особено на най-новата им локация – Бургас. Предимно търсят хора, които владеят немски език на много добро ниво, тъй като оперират в Customer Support сферата в Германия и Австрия. Проектите, по които regiocom България работи, са за едни от най-големите компании в сферата на енергетиката, телекомуникациите, търговията, авиацията.

Как адаптирахте процесите в компанията си по време на извънредната ситуация?

Успяхме да реагираме много бързо и предприехме всички предписани мерки за безопасността на нашите служители. Много голяма част от хората ни започнаха да работят дистанционно, а за тези, които предпочетоха да останат в офиса, бяха осигурени маски и дезинфектанти. Част от ежемесечните събития и акции, които организираме за колегите, бяха изнесени във виртуалното пространство. Започнахме да провеждаме всички интервюта с кандидати онлайн.

Не се отказахме и от традиционното си събитие Welcome Hours, на което нашите рекрутъри споделят повече за възможностите, които предлагаме. Сега всеки може да се включи във виртуалната обиколка на офиса ни, настанен удобно на дивана от вкъщи.

Бихте ли продължили да прилагате някои от кризисните решения в нормални условия?

Определено! Изключително гъвкави сме и непрекъснато търсим нови и нови решения, които да улеснят работата ни. Много преди пандемията предлагахме опция за работа от вкъщи, така че със сигурност ще продължим да го правим.

Ще запазим и виртуалните събития както за нашите служители, така и за потенциални кандидати. Така независимо от физическата дистанция или времето, имаме възможност да се срещнем с много стойностни хора, които иначе няма как да достигнем.

Ще търсите ли нови умения в хората, които ще наемате оттук нататък? Ако да, какви ще бъдат те?

Кризата не повлия на уменията, които търсим у служителите и фокусът ни остава върху специалисти, които владеят немски на високо ниво и имат добра компютърна грамотност. Важно е кандидатите да са комуникативни и отворени за нови знания. Основното ни изискване е да бъдат готини хора с добро настроение!

Какво ново покрай regiocom?

Имахме щастието не просто да се справим, а да продължим да се разрастваме и дори да открием нов офис, когато всички минават в режим на оцеляване. През август отворихме врати в Бургас.

Освен това стартирахме работа по нов проект за най-голямата верига за електротехника в Европа, за който ще работят колегите ни в София и Бургас. Това означавa само едно – още по-големи възможности за кариерно развитие и израстване.

До края на годината ни предстои да започнем дейност и по нови проекти. Най-доброто предстои!

 

Срещнете се лично с представители на Regiocom на Career Show 2020!
Бърза и безплатна регистрация

Искате да ви напомним?

Оставете ни имейл и ще ви пишем седмица преди събитието!  :)