Не пропускайте кариерното събитие за хора, владеещи чужди езици 👉 Languages 2023

Владимир Василев и Калин Златански

Владимир Василев и Калин Златански

За Владимир

Владимир Василев е асоцииран фасилитатор на The Business Institute. В момента е на позиция Marketing & Sales Мanager в "Истински мед" (by Pollenity).Влади е предпримач с опит в създаването на дигитални продукти в различни индустрии. В периода 2015-2018 е и Creative Director на рекламно студио “Shivachi”. Притежава солиден опит в продуктово развитие, създаването и управлението на брандове, креативни концепции и content marketing. Фасилитира работилница Brand Storytelling and Creative Communication.

За Калин

Калин Златански е асоцииран фасилитатор в The Business Institute.

В момента Head of Business Development в 7arts.bg и Digital Analyst в GAN.Бил е Digital Specialist в Noble Graphics с опит в работа по дигитална комуникация за: JDE, BMW, L’Oreal, Lactalis, Groupama, LGE, Tickey и други. Практик и експерт в областите: стратегии за дигитална комуникация; медия планиране; мониторинг, анализ и оптимизиране на дигитални кампании за социалните мрежи, Google Adwords, Premium Display, Spotify, TikTok и др.

Tема на лекцията

Brand storytelling за дигитален продукт

Забавление и обучение, работа и изкуство, пазаруване и предлагане - днес всичко и всички сме онлайн. Всичко се търси онлайн, но как ефективно може да се предлага, когато липсва физическото присъствие? Живеем в свят с постоянно обновяваващи се възможности от физически и дигитални медийни пространства, места и общности, в които често създаваме и разказваме истории на или заедно с нашите потребители. Историите изпълват с живот и смисъл компаниите, очовечават марките, сплотяват екипите в името на цели и каузи, зареждат с енергия посланията. Затова сторителингът става все по-важна част от управлението в съвременния бизнес пейзаж.В тематична мини-работилница фасилитаторите на The Business Institute и опитни практици в областта на сторителинга и дигиталния маркетинг Владимир Василев и Калин Златански ще се фокусират върху конкретен казус, свързан с бранд сторителинг на дигитален продукт и историята зад „Истински мед“. Споделяйки професионалния си опит, Влади и Калин ще разкрият повече по ключовите теми: продуктова стратегия, бранд сторителинг, digital техники и похвати, разлики и възможност за микс между телевизионни и digital канали.