Вергиния Къшева-Накова е маркетинг и бизнес консултант, сертифициран коучинг треньор на ефективни екипи, основател на Market Up и Training Academy. Професионален лектор с над 10 години опит, повече от 15 000 обучени мениджъри и търговци, бизнес коуч на едни от най-успешните български лидери, хиляди часа обучения, менторство и консултации в цяла Европа и Русия, работа с най-големите марки на пазара като HAPPY, MAZDA, Eurofootball, Green Life, Vivacom. Работи с водещи български компании за подобряване на бизнес процесите и техните резултати чрез създаване на по-добра комуникация в и извън екипа, изграждане на маркетинг кампании и вътрешни тренинг програми за развитието на служителите.
Качественото обслужване на клиенти е едно от най-големите предизвикателства пред бизнесите в България и в световен мащаб. С подобряването на уменията за професионално обслужване бизнесите достигате не само до все повече лоялни клиенти, но и гарантират своето бъдещо развитие. В тази тема ние ще разгледаме един от най-важните инструменти за обслужване на клиенти и справяне с конфликтни ситуации, който можете да прилагате в различни сфери – акаунт мениджмънт, магазини, ХоРеКа сектор и др. С този инструмент ще можете успешно да разрешавате и междуличностни конфликти.