Ваня Божилова-Стоянова е професионалист в областта на комуникациите и устойчивото развитие с близо 20-годишен опит в международни компании, държавни институции и медии.
Завършва „Журналистика“ в Софийския университет „Св. Климент Охридски“, където впоследствие придобива магистърска степен по „Публични комуникации“. Има и научна степен „доктор” в направление „Обществени комуникации“ от същия университет.
В момента е част от екипа на dm България като PR & CSR мениджър.
В днешния динамичен пазар на козметика и дрогерийни стоки, продажбата на красота не е просто търговска дейност, а изкуство, което изисква дълбочинно разбиране на потребителските нужди и предпочитания. Екипът на dm България вярва, че индивидуалната красота не може да робува на рамки и стереотипи, а трябва да бъде автентична и уникална. Включете се в сесията, за да научите защо е важно клиентите не само да намират продуктите, които търсят, но и да се чувстват вдъхновени и удовлетворени от избора си.