Таня Касабова завършва висшето си Образование в TECHNICAL UNIVERSITY DRESDEN със специалност Master of Arts, German Studies. Другата ѝ придобита магистърска степен е в Софийския университет със специалност Бизнес администрация.
Таня има 20 години опит в продажбите в ритейл сектора, като от 15 години е на мениджърска позиция в dm България. Създаване на тенденции и задоволяване на нуждите на клиентите са dm България са главен приоритет за нея и екипа ѝ. Вдъхновява я изграждането на дългогодишни отношения на лоялност и привързаност с потребителите на компанията.
Освен в избора на асортимент в компанията активно участва и в международни проекти в dm Концерна. Един от проектите, които са най-близки до сърцето ѝ и за който отговаря, е устойчивото развитие на компанията. Тема важна, актуална и припокриваща се с ценностната система на компанията и нейната лична.
В днешния динамичен пазар на козметика и дрогерийни стоки, продажбата на красота не е просто търговска дейност, а изкуство, което изисква дълбочинно разбиране на потребителските нужди и предпочитания. Екипът на dm България вярва, че индивидуалната красота не е нужно да робува на рамки и стереотипи, а да бъде автентична и уникална. Включете се в сесията на Таня, за да научите как клиентите ви не само да намерят продуктите, които търсят, но и да се почувстват вдъхновени и удовлетворени от избора си.