Таня Георгиева завършва Магистърска степен по „Право“ в Нов Българския университет. След като работи 3+ години по специалността си, решава да се преориентира в кариерното си развитие и започва в Алорика България през 2020 г. Към момента е на позиция Маркетинг Специалист и се грижи за разпределянето и усвояването на бюджетите, договорите, стратегиите, социалните мрежи и Employer Branding.
Статистиката за 2020 е, че всяка секунда получаваме 1.7 MB информация. В свят, в който може да направиш проучване за всичко, преди да вземеш решение, е важно каква стратегия ще има всеки работодател, за да привлече подходящите кандидати. Employer Branding е все още новост за много компании, но и несъмнено е начин за успешен бизнес. Включете се в сесията на Таня, за да разберете как Employer Branding помага на бизнесите да се развиват.