Серги Сергиев и д-р Лаура Толош-Халачева

No items found.
Серги Сергиев и д-р Лаура Толош-Халачева

За

Серги Сергиев и д-р Лаура Толош-Халачева

За Серги

Серги е основател на ShopUp (консултанска компания в областта на e-commerce) има повече от 14 години опит в областта на Data Science, Machine Learning и AI, прилагани в различни бизнеси, като IoT, финанси, търговия на дребно и електронна търговия. Последните седем години работи по реализирането на различни проекти, в които прилага Data Science, а именно в секторите на мобилни билети за градски транспорт - Tickey, eCommerce - MaxCart и Catwing, в Retail - ShopUp Wifi, в роботика - Sens.ai и в email marketing - Decision Marketing с цел подобряване на цялостното преживяване на крайните потребители. Има повече от 5 години като Оперативен и Бизнес мениджър в големи компании като Experian и IngramMicro. Вярва, че науката може да бъде достъпна и трябва да се споделя, съосновател е на Data Science Society, както и ментор в Софийски и Технически Университет и участник в жури борда по избора на презентатори за AI Congress в Берлин и Виена.

За Лаура

д-р Лаура Толош-Халачева е експерт по изкуствен интелект в ShopUp с широк опит и много успешни проекти в най-различни индустрии: медицина и биология, e-commerce, анализ на новини и социални медии. От 14 години се занимава с прилагане на cutting-edge AI решения, първо като докторант в институтa Max Planck в Германия, а после в България като фрийлансър и в момента е част от екипа на ShopUp. Лаура е изключително ентусиазиран и мотивиран професионалист, винаги търсещ предизвикателни, трудни проблеми. С опит и креативност тя намира модерно и компетитивно решение базирано на изкуствен интелект, което добави висока стойност на даден бизнес.Научете повече: https://shopup.me/

Tема на лекцията

Как да приложим Data Science и AI за електронна търговия?

Заедно със Серги Сергев и д-р Лаура Толош-Халачева ще се концентрирате върху няколко основни теми: какво е необходимо да дефинирате предварително, преди да стартирате Data Science проект; как да работите с данни от различни източници – CRM, email, mobile apps, clickdata и др.; как да оптимизирате съдържанието си и къде да се съсредоточите; как да повишите заангажираността на потребителите. Включете се и подобрете разбирането си за това как да комбинирате различни източници на данни и защо.