Катерина Ушева отговаря за маркетинг комуникациите на Kaufland България. Екипът ѝ се грижи за стратегическото позициониране и развитието на марката. Маркетинг отборът създава и кампаниите на най-големия ритейлър у нас, като сред най-успешните от тях са въвеждането на картата за лоялност Kaufland Card, изграждането и налагането на собствената марка български продукти „Брей!“ както и кампанията за "Свежите супергерои".
Толкова ли е важно наистина да излизаш от зоната си на комфорт? Дали „излизането“ трябва да е основополагащ за кариерното развитие завой или „излизането“ може да бъде открито и в ежедневните промени и предизвикателства. С Катерина ще говорим за нещата, които ежедневно „се объркват“ и ще обсъждаме дали те са двигателят на „излизането от зоната на комфорт“.