Филипа Михайлова се занимава се с Influencer Marketing от 2018 г. Получава висшето си образование в Cardiff Metropolitan University, специалност International Business & Management. Това ѝ помага да изгради цялостен поглед върху бизнеса, както от гледната точка на бранда и неговите отдели (маркетинг, финанси, комуникации), така и през перспективата на инфлуенсъра и на потребителя.
Работила е с компании като Fashion Days, Coca-Cola, L’Oréal, Kérastase и други. Най-голямото ѝ вдъхновение е самият процес - да участва в изграждането на една кампания и да превръща идеята в завършено изживяване за публиката.
Днешният дигитален свят отваря пред нас възможности, за които доскоро не можехме да помислим, че биха могли да се превърнат в професия. В своята сесия Филипа ще открехне завесата към света на инфлуенсърството. Включете се, за да разберете какви са плюсовете и минусите на тази професия, какво е необходимо за успешна реализация в нея, какви са рисковете и какво остава скрито за последователите.