Добромир има над 20-годишен опит в маркетинговите и социални проучвания. Работи в Маркет ЛИНКС от създаването на компанията, а от 2017 е неин управител. Социолог от СУ "Св. Климент Охридски". Хоноруван асистент в департамент „Маркетинг и реклама“, лектор в дисциплината „Изследователски методи на маркетинга“.Ръководил е изследователски и консултантски проекти за множество български и международни компании. Освен класическите теми на маркетинговите проучвания, допълнително развива професионалната си експертиза в позициониране и препозициониране на марки, Customer Journey, Product Design, Customer Feedback и дизайн и архитектура на системи за събиране и анализ на информация.
Включете се в сесията на Добромир, за да разберете как повлия пандемията на българските потребители и как очакваме да се промени поведението ни през 2022 г. Ще станем ли по-предпазливи? От кои продуктови категории сме склонни да спестяваме и за кои бихме харчили повече? Какво означава това за марките? Отговори на тези въпроси ще даде представянето на резултатите от изследователската програма на Маркет ЛИНКС през последните три години.