Диди Добринова в разпознаването на точния работодател

No items found.
Диди Добринова в разпознаването на точния работодател

За

Диди Добринова в разпознаването на точния работодател

За Диди

Диди Добринова е партньор в агенцията the other half. До скоро тя се занимава активно с бранд стратегии и развитието на международни и локални брандове в Publicis Groupe, където заема позицията Ръководител стратегии. Диляна има водеща роля в трансформацията на брандове като Еконт, А1, Mr. Bricolage, Кенар, Yellow Taxi, Примекс, Software Group. Представител е на българите, учили в чужбина, но избрали страната си за развитие.

Tема на лекцията

За уъркшопа

В Career Show от нея в интересен уъркшоп ще може да научите „Как да знам, че това е моето работно място?“. И дори да го приложите още на момента при срещата си с изложителите, след като получиш насоките за това как да разпознаеш характера на компанията, отговаря ли тя на твоят начин на мислене и др.