Борил Богоев е маркетинг стратег и практик с 19 годишен опит в дигиталния бранш.През далечната 1999 г. започва своята кариера като графичен дизайнер. Преминава по всички стъпала на стълбицата - уеб дизайнер, програмист, корпоративни продажби, маркетинг. Има задълбочен практически опит с повечето аспекти на дигиталния маркетинг - управление на маркетинга, content marketing и copywriting, email marketing, affiliate marketing, social media marketing, онлайн реклама, оптимизиране на маркетинга и маркетинг технологии.
През 2010 г. защитава дисертация на тема “Автоматизирани системи при бизнес моделите в Интернет”. Една година по-късно създава първия и най-обхватен (за времето си) онлайн курс по маркетинг в България - “Летящ старт в Интернет маркетинга”.През последните 9 години, Борил създава 19 онлайн курса, които публикува в Учебната зона на своя уебсайт. Съавтор е на 2 електронни книги и автор на 5. Издава първата си печатна книга - “Мъдростите на Борил” - през 2018.Води курсове в Нов Български Университет и СофтУни. Участвал е като лектор на десетки събития и конференции, водил е стотици обучения и презентации. Достигнал е лично (събития на живо) и чрез онлайн обучения до над 10 000 човека.Професионалният опит на Борил обхваща голям брой индустрии (като експерт, мениджър или консултант) - FinTech, мода, спортни стоки, недвижими имоти, детски играчки, телекомуникации, издателска дейност, системна интеграция, козметика, онлайн медии, мебели и други.
В момента Борил е консултант на свободна практика с най-нови проекти в областта на търговията с диаманти, организиране на събития и обучения, платформа за онлайн търгове, e-commerce marketplace.
Борил Богоев специализира основно в изграждането, реализирането и оптимизирането на маркетинг кампании за клиенти в България, Чехия и Обединени Арабски Емирства. Фокусът му е върху имейл маркетинг и автоматизация, маркетинг технологии и оптимизация за конверсия.
Имейл маркетингът често се споменава като един от най-ефективните маркетингови канали. В същото време, много онлайн магазини (големи и малки) не постигат задоволителни резултати при своите имейл кампании. Обикновено отдават неуспехите си на неефективността на този канал, но всъщност, в повечето случаи, това се дължи на ясно видими причини, свързани с използването на лоши практики или непознаване на възможностите на този инструмент. По време на презентацията, Борил ще сподели успешни и неуспешни стратегии и тактики за реализиране на имейл маркетинг активности при онлайн магазини.