Любомир Ноков е предприемач с опит в хранителния, климатичния и биоземеделския сектор. Той е съосновател и управител на Harmonica, иконична марка за качествена храна, един от най-емблематичните брандове за биопродукти в България.
След дълги години, прекарани във Франция, Любомир се завръща в България и предприемаческият му опит започва с един от първите български модни брандове - Capasca. Търсенето на качествени храни в тогава дефицитния на био продукти български пазар обаче отвежда Любо и съпругата му в био кравеферма, където е поставено символичното начало на Harmonica. Днес Harmonica е най-разпространения бранд за чисти традиционно български биопродукти.
✅ Защо Любо поощрява предприемаческите провали?
✅ Защо най-добрата мотивация да стартираш бизнес е, когато някой ти каже “Това няма да стане”?
✅ Как посещението в една кравеферма поставя началото на Harmonica
✅ Каква е разликата между биопродуктите и конвенционалното индустриално производство?
✅ Защо истинската боза гърми?
✅ Каква е първата предприемаческа инициатива на Любо в ученическите му години?
✅ Как Любо избира образованието си и как се отразява този избор на кариерата му?
✅ Каква е ролята на корпоративните ценности в изграждането на добър екип?
✅ Какво е общото между управлението на компания и на футболен отбор?
✅ Каква тактика използва Любо, за да преодолява трудностите в бизнеса си?