За Добромир

Добромир има над 20-годишен опит в маркетинговите и социални проучвания. Работи в Маркет ЛИНКС от създаването на компанията, а от 2017 е неин управител. Социолог от СУ „Св. Климент Охридски“. Хоноруван асистент в департамент „Маркетинг и реклама“, лектор в дисциплината „Изследователски методи на маркетинга“.

Ръководил е изследователски и консултантски проекти за множество български и международни компании. Освен класическите теми на маркетинговите проучвания, допълнително развива професионалната си експертиза в позициониране и препозициониране на марки, Customer Journey, Product Design, Customer Feedback и дизайн и архитектура на системи за събиране и анализ на информация.

Какво ще научите

Как COVID повлия на потребителските нагласи в България?

Включете се в сесията на Добромир, за да разберете как повлия пандемията на българските потребители и как очакваме да се промени поведението ни през 2022 г. Ще станем ли по-предпазливи? От кои продуктови категории сме склонни да спестяваме и за кои бихме харчили повече? Какво означава това за марките? Отговори на тези въпроси ще даде представянето на резултатите от изследователската програма на Маркет ЛИНКС през последните три години.

Искате да ви напомним?

Оставете ни имейл и ще ви пишем седмица преди събитието!  :)