TELUS International Europe - Да се развиваш по време на криза

TELUS International Europe - Да се развиваш по време на криза

Йорданка Дуле е част от екипа на TELUS International Europe от 2017 година. В момента е Директор Talent Acquisition за локациите на компанията в България и РумънияЙорданка Дуле е част от екипа на TELUS International Europe от 2017 година. В момента е Директор Talent Acquisition за локациите на компанията в България и Румъния. Част от усилията ѝ са съсредоточени в създаването и имплементирането на стратегии, свързани с привличането и релокирането на кандидати с отлични познания на чужди езици.Като лидер в индустрията в страната и света, TELUS International предоставя иновативно клиентско обслужване на над 50 езика на глобални брандове в сферите на бързоразвиващите се технологии, финансовите услуги и финтех, гейминг индустрията, туризма и здравеопазването.

Как адаптирахте процесите в компанията си по време на извънредната ситуация?

Проактивната реакция на TELUS International Europe за справяне с безпрецедентната ситуация, причинена от разпространението на COVID-19, изпревари събитията в България. Още преди обявяването на извънредното положение сформирахме работна група за извънредни ситуации, която и до ден днешен продължава да следи динамиката на събитията.Предизвикателствата не бяха малко, но смятам, че целият екип се справи изключително добре. Основен фокус бе създаването на безопасна работна среда, затова осигурихме необходимите дезинфекциращи средства и маски на служителите. Отменихме всички външни и вътрешни активности, стартирахме вътрешна информационна кампания, която да запознае служителите с най-добрите практики за предпазване от разпространяващият се вирус, осигурихме необходимата социална дистанция.Не спираме да поддържаме пряка комуникация с нашите партньори, за да можем да отговорим адекватно на техните променящи се бизнес нужди, които също така включват подбора на нови кадри и запълването на необходимите работни позиции.Относно подбора на кадри и как адаптирахме този процес спрямо безпрецедентната ситуация – още през 2018 година TELUS International стана първата компания в България, която изцяло дигитализира процеса си на подбор. Тогава внедрихме платформа, която предоставя възможност на кандидати за работа при нас да преминат първия ни основен етап на подбор изцяло онлайн, а именно тестването на езиковите им умения. Съвсем естествено, след обявяването на извънредното положение и невъзможността от провеждане на интервюта на живо, тя се превърна в един от най-ценните ни способи за подбор на кандидати. В допълнение, към днешна дата всички останали етапи от процеса ни на подбор се случват онлайн - от провеждането на виртуални интервюта чрез различни комуникационни платформи до момента, в който нашият одобрен на всички етапи кандидат трябва да подпише трудовия си договор.В компанията в момента работят около 3500 служители. Поради процесите в обслужване на клиентите ни, хоум офис политиката не беше практика за нас. Въпреки това - в рамките само на две седмици успяхме да осигурим условия за работа от вкъщи на 90% от екипа. Това бе свързано с пренасяне на необходимата техника, внедряването на IT системи за сигурност, както и съгласуване на всички тези практики с глобалните ни клиенти. Екипите ни от всички отдели положиха изключително големи усилия и съм горда да бъда част от целия процес

Бихте ли продължили да прилагате някои от кризисните решения в нормални условия?

Да, макар и кризисни, част от решенията, които сме взели, биха намерили добро приложение и след отпадането на извънредното положение. Сред тях са въвеждането на възможности за работа от вкъщи, провеждането на виртуални срещи и уебинари със студенти, ученици и други кандидати, онлайн онбординги и обучения, нови онлайн придобивки като уроци по танци, виртуални конкурси и тиймбилдинги, новата ни вътрешна социална мрежа, която подпомага комуникацията и ангажираността на служителите ни.

Ще търсите ли нови умения в хората, които ще наемате оттук нататък? Ако да, какви ще бъдат те?

Ще продължим с търсенето на кадри, които владеят отлично чужди езици, сред които основни са - немски, френски, холандски, италиански, испански и много други. От началото на годината търсим хора с опит в гейм индустрията. TELUS International обслужва едни от най-големите имена в гейм индустрията в световен мащаб и броят на отворените позиции за тези профили нарасна значително. В момента имаме отворени работни позиции с възможности за работа от вкъщи, гъвкаво работно време, конкурентно заплащане, богат пакет с допълнителни социални придобивки.

Вие сте част от победителите в наградите Career Show Awards 2019 - какво ви донесе признанието и оценката на журито?

Изключително сме щастливи, че на Career Show Awards през 2019 година компанията ни бе отличена в три категории - Най-добър работодател, Стратегия за вътрешни комуникации и Еко практики. Това е голямо признание за нас и за усилията, които влагаме в създаването и утвърждаването на най-добрите практики в привличането, задържането и развитието на ценни кадри в България.Career Show среща работодатели и кандидати на едно място, помага им да намерят своя перфектен „match’’, свързва общности, създава възможности. Това направи и за нас и с нетърпение очакваме изданието през ноември.

Снимка: TELUS International Europe на Career Show 2019

Какво ново покрай TELUS?

Горди сме с целия ни екип, който се справя отлично през тези трудни и безпрецедентни времена за всички. Запазване на позитивния дух, всеотдайност и стремеж за развитие са в основата на нашата култура и компания. Но най-важното - отдадеността да помагаме и даваме обратно на общностите, в които оперираме, не бе разклатена. Освен че имаме колеги, които са доброволци в отделения за борба с COVID-19, подготвяме и кампания в подкрепа на засегнатите от извънредното положение.-

Не дръжте добрите примери за себе си! Кандидатствайте за Наградите за най-добър работодател

Career Show Awards 2020

Регистрирайте се за 1 минута

Една регистрация ви дава достъп до всички наши кариерни събития. Безплатно е, забавно е и може да промени живота ви!