Стефан Димитров работи в сферата на подбор на персонал повече от 10 години. От 2 години и половина е Recruitment Team Lead в Модис България. Компанията е част от глобалната структура на Адеко Груп. Развиват аутсорсинг дейност и управляват разнообразни проекти за клиенти от цял свят. Предоставят техническа поддръжка на корпоративни клиенти, мрежова и системна администрация и разработка на софтуер.Благодарение на опита, който има, обучава ръководители на екипи на различни нива, как да водят ефективно интервюта. Развива специалистите по подбор и подпомага тяхната работа, както и участва в процесите по подбор на някои от по-високите позиции в организацията.Дългогодишният му опит в сферата, му помага в процеса по развитие на специалистите по подбор в организацията и подпомагането на тяхната работа.
Смея да твърдя, че мерките, които взехме, бяха навременни, а управлението на промяната - много добре организирано, въпреки че ситуацията изненада всички ни. Поставихме безопасността на хората на първо място и успяхме да организираме работния процес от вкъщи за всички близо 1400 души. Процесите по подбор, подписване на договори и началното обучение бяха изцяло организирани дистанционно. Някои от тези процеси ще продължат да се изпълняват по този начин до края на годината с цел безопасност на кандидати и служители.
Много от практиките, които приложихме, се оказаха успешни. Компанията обмисля да преразгледа политиката си за работа от вкъщи. До края на годината ще избягваме да събираме големи групи от служители и екипи на едно място. Много от мерките, които взехме, ще останат дори и след връщането в офиса с цел безопасност. Ще продължим изцяло да провеждаме интервютата си дистанционно. Някои от обученията ни също ще се провеждат онлайн или на по-малки групи.
Нашите успешни кандидати могат да поемат отговорност, имат добри умения за работа в екип и обслужване на клиенти, искат да постигат високи резултати и не се страхyват да се променят и развиват. Екипите в Модис са изградени от такива служители и компанията предлага разнообразни обучения и проекти, които развиват тези компетенции допълнително. Готови сме да работим с кандидати, които нямат опит в обастта, но искат да инвестират време и усилия да се научат и продължат кариерния си път при нас. Това, което търсим, е силно желание за работа и развитие.
Чест и привилегия за нас е да получим наградата за допълнителни продобивки! Вярвам, че получихме признанието, защото винаги поставяме фокус върху хората ни и устойчивите програми за развитието им. Журито беше впечатлено от стратегията ни за ангажиране на служителите като допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, спортни карти, бонусна система, награди, отстъпки, политика за home office и много други.Тази награда ни доказа още веднъж, че всички усилия, които полагаме, за да накараме хората ни да се чувстват страхотно и ангажирани в работата си, не са напразни.
По време на кризисната ситуация успяхме да присъединим към компанията 150 нови служители. Много от кандидатите ни дойдоха от сектори, които бяха засегнати от световната пандемия. Имахме и такива, върнали се от чужбина, които решиха да започнат работа в Модис и да продължат кариерното си развитие в България. До днешна дата продължаваме да развиваме компанията и да участваме активно в онлайн обучения и конференции.Организирахме серия от семинари на тема подбор на персонал, които привлякоха вниманието на търсещите работа и колеги в сферата. В рамките на един месец нашите специалисти проведоха поредица от онлайн сесии, които целяха да помогнат на студентите в първите стъпки на тяхната кариера. Темите включваха подготвяне на автобиография, успешно представяне по време на интервю и обратна връзка.Горди сме и с уебинара на тема „Rapid Web API development with Kotlin and Ktor“. Събитието организирахме в началото на месец юли в партньорство с MNknowledge, като таргет бяха софтуерни разработчици с интерес в Java технологиите. Успяхме да съберем десетки специалисти, с които в продължение на няколко часа обсъдихме тенденциите в областта на Web Development. Вълнуваме се от успеха на уебинара и вече подготвяме следващи подобни събития.