In Изложението, Кариера, Награди, Топ

Мирослав Божилов е генерален директор на Paysafe България. На тази позиция е от септември 2016 г., като преди това в продължение на 15 години развива своята кариера в САЩ. В зависимост от опита на кандидатите, г-н Божилов се среща лично с някои от тях по време на интервютата им за работа във фирмата.

Paysafe Group предоставя на търговци и потребители по света възможността да осъществяват транзакции чрез продуктите си за онлайн разплащания. Един такъв пример е дигиталният портфейл Skrill, който се използва на практика в цял свят.

Как адаптирахте процесите в компанията си по време на извънредната ситуация?

Още с въвеждането на извънредното положение в България, нашите служители преминаха в режим на работа от вкъщи с цел превенция разпространението на заразата и защита на тяхното здраве. Тази миграция премина много бързо и гладко благодарение на детайлния „Business Continuity Plan”, който поддържаме и редовно тестваме.

Като компания, която е в ИТ и дигиталната сфера, за нас работните процеси не изискваха съществени промени. Всички служители са снабдени с лаптопи и имат връзка с техните работни приложения и системи, дори когато не са в офиса. Всяка седмица провеждаме кратко вътрешно проучване сред тях, за да сме уверени, че разполагат с всички необходими ресурси за изпълнението на ежедневните си задачи, както и да разберем повече за техния дух и нагласа. Неизбежно, тъй като екипите ни са доста сплотени, на много от нас ни липсват срещите лице в лице с колегите, но от гледна точка на работни процеси и продуктивност засега няма особени разлики.

Бихте ли продължили да прилагате някои от кризисните решения в нормални условия?

Едно от решенията, които е логично да преразгледаме, е по отношение на броя, полагащи се дни за работа от вкъщи. Вече сме установили, че няма съществена разлика за нашия бизнес по отношение на това дали си в офиса, или работиш от вкъщи, макар че има случаи, като например при определени уъркшопи и обучителни програми, в които присъствието на място е полезно. Също така е възможно да увеличим честотата на провеждане на някои здравни и уелнес програми, които в момента предоставяме на нашите служители.

Ще търсите ли нови умения в хората, които ще наемате оттук нататък? Ако да, какви ще бъдат те?

Не мисля, че има съществени промени в уменията и качествата на хората, които ще наемаме в бъдеще. Продължаваме да търсим мотивирани и зрели млади хора, търсещи поле за изява на международно ниво с глобален продукт, без да се налага да напускат родината и близките си.

По-конкретно, дори и в настоящата обстановка с COVID-19, продължаваме да търсим кадри с чужди езици за нашия отдел по клиентско обслужване, специалисти по информационна сигурност и софтуерни инженери за нашите онлайн платежни продукти.

До момента за нас адаптивността и уменията за работа, както самостоятелно, така и в екип, са били от огромна важност. Предизвикателството, пред което ни постави COVID-19, доказа огромното значение на тези качества. В тази връзка и занапред ще се фокусираме върху идентифицирането на тези умения в кандидатите за работа, в допълнение към техния опит за конкретната позиция и съвпадение на ценностите им с тези на Paysafe.

Вие сте част от победителите в наградите Career Show Awards 2019 – какво ви донесе признанието и оценката на журито?

През 2019 г. ние спечелихме първо място за „Иновации в подбора на кадри“, първо място за „Програма за кариерно развитие“ и бяхме в челната тройка в категория „Най-добър работодател“. Тези награди представляват голямо признание и гордост за всички нас в Paysafe – от нашите „Learning & Development“ и „Recruitment“ екипи до целия ни екип в София, който изградихме благодарение на ефективността на тези програми.

Наградите означават много, защото за нас инвестицията в привличането на най-добрите кадри и тяхното развитие в Paysafe са ключът към успеха ни, както от гледна точка на разработка на продуктите ни и обслужване на нашите клиенти, така и като работодател.


Снимка: Награждаване на Paysafe Group в Career Show Awards 2019

Какво ново покрай Paysafe?

Щастливи сме да споделим, че Paysafe избра да подпомогне борбата срещу COVID-19 в България, като се включи в дарителската кампанията „На първа линия“. При избора на кауза се доверихме на дългогодишния си партньор фондация BCause. Средствата на стойност 36 000 лева ще бъдат използвани за закупуване на предпазни средства за медицинския персонал, работещ на първа линия. Те ще бъдат разпределени между нуждаещите се болници на база математически модел, в разработването на който участват и наши колеги. Вярваме, че само със съвместни усилия ще се справим с това изпитание и сме щастливи да видим готовността на колегите ни в България да подкрепят хора в нужда в тези тежки за всички ни времена.

Друга добра новина, с която можем да се похвалим, е по отношение на един от продуктите ни – Skrill, водеща платформа за специализирани плащания на Paysafe. Skrill предлага своя портфейл и онлайн платежен продукт Quick Checkout безплатно за малките и средни бизнеси по света, които предоставят продукти и услуги, подпомагащи борбата с настоящата криза. Организациите, които биха се възползвали от предложението, са в сферата на доставките на хранителни стоки, защитни облекла, образователни услуги и други.

Кандидатствайте за Наградите за най-добър работодател
Career Show Awards 2020

Не изпускай нищо!

Научи първи за всичко кариерно, което предстои :)