In Изложението, Кариера, Награди, Топ

Сузан Ел-Журди е мениджър на екип от бизнес аналисти, както и мениджъри обслужване на корпоративни клиенти в HP. В компанията е повече от 12 години като през това време e била част от няколко отдела с фокус върху различни услуги и продукти. Кандидатите за работа в компанията се срещат с нея след първоначалното интервю, което се води от екипа в HR отдела.

HP е световен лидер на пазара на принтинг и компютърни технологии и услуги. Tе предлагат на клиентите си не само хардуеър, но и последващо цялостно обслужване на технологичната база на клиентите, както към корпоративни, така и към крайни потребители.

Как адаптирахте процесите в компанията си по време на извънредната ситуация?

Като ИТ компания ние разполагаме с голяма база от решения, които опосредстват дистанционния начин на работа. Преминаването към работа от вкъщи стана много бързо без то да предизвика каквито и да е смущения в работния процес на служителите ни или пък да засегне негативно клиентите ни.

Адаптацията на служителите ни подпомогнахме като разширихме още повече начините и платформите, с които комуникираме. Това се случи чрез по-чести видео срещи, различни мрежи за споделяне на информация и търсене на решения, както и споделяне на добри практики, весели моменти и методи, с които да запазим добрия тонус и настроение.

Бихте ли продължили да прилагате някои от кризисните решения в нормални условия?

Дистанционната работа се практикува от няколко години в нашата компания и през това време ние успяхме да изградим методите, навика и подходящото поведение. Това ни помага да организираме времето и срещите си ефективно.

За да работиш от вкъщи успешно е необходима концентрация, правилно разпределение на времето и постоянна комуникация, много по-активна, отколкото когато работим в офис. Това, което със сигурност се научихме да правим и ще запазим занапред, е обмена на позитивни и весели моменти, както и по-честото използване на видео разговори.

Ще търсите ли нови умения в хората, които ще наемате оттук нататък? Ако да, какви ще бъдат те?

Със сигурност е важно кадрите в бъдеще да бъдат изключително адаптивни и да имат много добри комуникационни умения в дистанционна среда. Да бъдат проактивни и да приемат използването на технологии като нещо позитивно, което може да предложи допълнителна ефикасност в работния процес.

Вие сте част от победителите в наградите Career Show Awards 2019 – какво ви донесе признанието и оценката на журито?

Наградата „Най-добър работодател – IT“ несъмнено подпомогна позиционирането ни на пазара. Това успя да вдъхнови нашите служители и да ги накара да се чувстват горди, че са част от компанията ни. Накара ни да се мотивираме от това, че вървим в правилната посока и че решенията ни са ефективни.


Снимка: Връчване на наградата „Най-добър работодател – IT“ на HP

Какво ново се случва покрай HP?

Кризата с COVID-19, освен че повлия негативно на целия свят, доведе и до интеграцията на някои практики и технологии, от които ще можем да се възползваме занапред.

Такъв е случаят с 3D принтирането. Нашата компания използва 3D технологиите си, за да помогне в борбата с вируса като много бързо започна производство на критично важни средства като маски, защитни очила, ръкавици, средство за отваряне на врати без докосване с ръка, както и части за респиратори. Това е изключително постижение, с което всички много се гордеем.

Кандидатствайте за Наградите за най-добър работодател
Career Show Awards 2020

Не изпускай нищо!

Научи първи за всичко кариерно, което предстои :)