Мария Абрашева от 7 месеца е част от ТТЕК Истърн Юръп ЕАД като Мениджър човешки ресурси и подбор.ТТЕК е водеща аутсорсинг компания за технологии и услуги в световен мащаб, фокусирана върху управление на отношенията с клиенти от секторите: информационни технологии, телекомуникации, финанси, транспорт, туризъм и други. Компанията е основана през 1982г., зад чието име стоят таланти, технологии и ангажираност към клиента. Служители в ТТЕК работят на 6 континента, 24 държави по целия свят и живеят с набор от ценности, обхващащи, както взаимоотношенията с корпоративните им партньори и техните клиенти, така и отношенията един с друг. TTEК стартира своята дейност в България през 2014г. и до момента има повече от 800 служители в офисите в София и Пловдив.
Екипите им имат богат опит в подпомагането на водещи европейски и международни компании, отличавайки се от конкуренцията с отличното качество на предлаганата услуга и професионализъм.Позиционирането им в Югоизточна Европа дава достъп до комбинация от основни, местни и редки езици и култури.През 2019 г. TTEК спечели награди за „Best Near Shore Team“ от Global Sourcing Association Awards и за „Best Pan-European Contact Centre“ от European Contact Centres and Customer Services Awards. През изминалата година ТТЕК е отличен и с наградата “Outsourcing company Award” за 2019.ТТЕК България си партнира с някои от най-големите и успешни компании в страната и чужбина. Разнообразието от проекти, по които работят, им позволява да предложат разновидни позиции, като най-голямо многообразие има в двуезичните им роли.
Работата от вкъщи е нова практика в компанията. Бързо успяхме да организираме и преместим над 700 служители да работят от вкъщи и близо 100% от служителите работят по установения нов начин. Качеството на работа и услугите, които предоставяме на клиентите си не претърпя съществено изменение.Процесът по подборът е изцяло онлайн, а новопостъпващите служители преминават няколко дневна въвеждаща програма, която бе адаптирана в кратък срок дистанционно, предвид сложността на проектите. Служителите имат възможност да се допитват до виртуален асистент, в корпоративната платформа Мозайк. Той отговаря на всякакви въпроси свързани с COVID-19. Целта е хората да са информирани за ситуацията с вируса, както и да се намали паниката и напрежението у тях.Екипите инициираха различни онлайн инициативи - сутрешно кафе, родители с деца, където децата имат възможност да общуват помежду си. Участвахме в демо версии на популярни онлайн игри - Escape room. Онлайн играта с въпроси Тривиадор също беше част от списъка със занимания и инициативи за сплотяване на екипите.Имаме регулярни екипни срещи, на които освен бизнес теми, вкючваме и различни развлекателни занимания, които са популярни в YouTube и са интересни за нашата аудитория. В края на срещите оставяме време, за да признаем постиженията на служители проявили инициативност, мотивация, отлично свършена работа и проактивност.
Опитът от последните месеци показа, че работата от вкъщи е приложима и в нашия бизнес и бихме се опитали да го запазим като частична практика. Хоум офисът не попречи на продуктивността на нашите служители, напротив. Забелязахме, че качеството на работа се подобри и отстъствията намаляха значително.Ще запазим със сигурност онлайн екипните срещи, виртуалните кафета, игри и инициативи. Виртуалният асистент ще продължи да бъде в помощ на служителите във връзка с техничести проблеми, смяна на пароли и т.н.
В ТТЕК очакваме от хората да притежават много добри езикови и технически умения, да са адаптивни, да умеят да работят в екип, да учат бързо и да са отговорни. По време на кризата на преден план излезе необходимостта хората да са ангажирани, отговорни, мотивирани и да умеят да се адаптират бързо към бързо променящата се среда.Едно от нещата, с които се гордеем, е че предоставяме възможност за развитие на служителите си. Хората, които са постоянни, в това, което правят, умеят да се учат бързо инициативни са и дават всичко от себе си, имат шанс да усъвършенстват уменията си на други позиции. Имаме примери за служители, които са част от ТТЕК дълги години и са се развили до управленско ниво.
ТТЕК има множество инициативи и програми, с които се гордеем, някои от които претърпяха нововъведения в условията на световна пандемия. Ето и някои от тях, които бихме искали да споделим с вас:
Освен програмите за развитие, които TTEК предлага на служителите си, компанията е активна и в най-използваните социални мрежи като можете да разгледате страниците на TTEC в Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat и други, както и да видите най-новите инициативи и събития като потърсите таговете #ExperienceTTEC и #TTECStrong.