Точно една година след старта си социалната кампания #стигамрънка се сдоби с цели 2 награди в престижния конкурс за връзки с обществеността ПР Приз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността. Тази година конкурсът се проведе изцяло онлайн, като кандидатстващите преминаха през два етапа - подаване на кандидатури и онлайн публична защита.
Кампанията направи силно впечатление на журито, което я оцени с 2-ро място в категория “Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри” и с 3-то в “Дигитална кампания”. Председателят на управителния съвет на IAB Bulgaria и член на журито на ПР Приз 2020 Радослав Неделчев при обявяването на победителите в категория “Дигитална кампания” каза: “Няма да ни изненада, че кампанията #стигамрънка е сред финалистите. Дава заявка още от прозрението си - че българите са на челни места по неудовлетвореност от начина си на живот. Виждаме това днес и в заобикалящата ни среда”.Социалната кампания #стигамрънка стартира на 15 юли 2019 г. и бе проследена от над 300 000 души само в първата си седмица.
Хиляди души се припознаха в посланието да не мрънкаме, а с добър пример да действаме, което се споделя и до днес, а хаштагът стана нарицателно и обединяващ посланието в социалните мрежи. Още със старта си кампанията бе подкрепена и от над 20 популярни българи и над 30 от най-добрите работодатели в България, които записаха кратки видеа, за да се включат със своите послания и те да достигнат до широката публика.“Кампанията е много лична за екипа ни, защото дойде от нашето общо усещане за света около нас. И ние самите си помрънкваме понякога - съвсем здравословно и нормално е, но вярваме, че фокусът е важен. Затова тя е и нашето послание, защото смятаме, че не мрънкането, а добрият пример е правилният път.
Посланието естествено влезе в ежедневието на хората, беше бързо припознато и стана нарицателно за нужда от положително действие. Благодарим за признанието на журито на ПР Приз 2020! Поздравяваме и БДВО като организатори - за гъвкавостта тази година в адаптирането на конкурса изцяло онлайн и в това, че продължават да подкрепят добрите комуникационни практики”, сподели Симона Харизанова, съосновател на Career Show.-