Speed Interviews

16-19 април 2019 | Бар Спутник, София

Уникални бързи интервюта с квалифицирани кадри! Подберете мечтания си екип от предварително селектирани топ таланти!

Профил на кандидатите

Всички допуснати до събитието кандидати ще бъдат предварително селектирани, като трябва да отговарят на минимум 2 от следните 3 критерии:

Точният кандидат за точната позиция

Speed interviews са насочени към кандидати, владеещи конкретен език или към специалисти в конкретна област. Изберете Speed interviews според свободните позиции, които предлагате. А ние ви гарантираме участието на топ кадри!

Speed Interviews - уникални и супер ефективни

Speed interviews са бързи интервюта за работа, на които кандидати се представят пред 5-10 работодатели. Уникалното на този формат е, че всяко интервю е 3 минути. Това дава възможност за бързи и ефективни интервюта с висока резултатност! Всяко събитие е различно - насочено към конкретен език или специалност.

НЕМСКИ ЕЗИК

18 април 2019

ФРЕНСКИ ЕЗИК

16 април 2019

ИТАЛИАНСКИ ЕЗИК

16 април 2019

ХОЛАНДСКИ ЕЗИК

18 април 2019

ФИНАНСИ И БАНКИРАНЕ

17 април 2019

ПРОДАЖБИ

17 април 2019

Условие за участие за кандидати: отлично владеене на конкретния език или отлична квалификация и опит в конкретната сфера. Ще бъдат допускани само кандидати, отговарящи на тези условия.

Често задавани въпроси

Как ще протече събитието?

Разделяме кандидатите на групи според броя на фирмите участници. Фирмите участници се подреждат в кръг. Пред всяка фирма застава един кандидат и на всеки 3 минути сменя мястото си, като отива към следващата фирма. Когато всеки кандидат се е срещнал с всяка фирма, идва ред на следваща група от кандидати.

Колко време ще продължи събитието?

В зависимост от броя кандидати – между 1 и 4 часа.

Колко кандидата да oчаквам?

Кандидатите могат да варират спрямо съответната тема на събитието. Можете да очаквате между 10 и 50 души.

Колко време имам с всеки кандидат?

Опитът ни показва, че 3 минутно интервю е напълно достатъчно за първоначална среща. А от вас зависи дали ще има втора такава. 🙂

Кой прави подбора на кандидати?

Като екип с опит в много кариерни събития (както и част от организацията на най-големия форум за българи с опит в чужбина „Кариера в България. Защо не?), ние се ангажираме да преселектираме кандидатите по предварително зададени критерии. Кандидатите трябва да отговарят на 2 от следните 3 условия: да имат професионален опит, да владеят перфектно поне 1 чужд език и да имат висше образование.

Кога и как можем да се разположим на мястото на събитието?

Очакваме всички фирми 1 час преди събитието, за да има достатъчно време всеки да се разположи и да заеме своето място. Местата не са предварително резервирани, а са на принципа „който дойде пръв“.

Kога ще получим автобиографиите?

Изпращаме ги по имейл до седмица след събитието.

Как да се подготвим преди събитието?

Можете да се подготвите с рекламни материали (брошури, мърчандайз и пр.), както и да донесете банер, който да разположите до вашата маса. Препоръчваме представителят, който ще изпратите на място, да владее езика от деня на събитието, както и да е добре подготвен спрямо отворените позиции на фирмата.

Поради формáта на събитието, местата за фирми са ограничени. Заявете своето място сега!

Не изпускай нищо!

Научи първи за всичко кариерно, което предстои :)