Марина Ботева е оперативен мениджър в ТТЕК с повече от 16 години опит в областта на изнесените бизнес услуги и обслужването на клиенти. В момента тя ръководи 6 екипа с над 170 души, които работят в сфери като продажби, обслужване на клиенти, техническа поддръжка и модерация на съдържание за някои от най-известните брандове на национално и глобално ниво.
Милослава Григорова има почти 10 години опит в сферата на Техническо обслужване на клиенти. От 9 години съм част от екипа на ТТЕК в България. В момента изпълнявам ролята на Старши оперативен мениджър за глобален клиент на компанията и съм отговорна за представянето на екип от около 400 човека. Директно работя с шестима оперативни мениджъри, намиращи се във Филипините, Индия, Северна Ирландия и не на последно място София.
В тази сесия ще говорим за работата в международна среда и обмяната на опит и професионална експертиза с колеги и клиенти от различни региони и култури, от различни точки на света. От една страна, това на моменти е доста уморително за съзнанието и когнитивните функции на човек, но от друга спомага в голяма степен да пречупиш съзнанието си, да намериш различен подход, който да сработи успешно при коренно различни екипи и да придобиеш доста добра представа за водещите фактори, свързани с мотивацията на членовете на екипа, като същевременно си отговорен за синергияата и успешната колаборация между тях.