Employer Branding is Half the Job

15 май | 16:00ч. | Бар Спутник

Или защо темата за Employer Branding-а има нужда от сериозно предефиниране! Това ще научите от Георги Гавазов и Диляна Добринова.

Employer Branding is Half the Job

15 май | 16:00ч. | Бар Спутник

Или защо темата за Employer Branding-а има нужда от сериозно предефиниране! Това ще научите от Георги Гавазов и Диляна Добринова.

Само 2 часа ангажимент, а ще получите толкова полезна информация!

Нашите HR Meet-up събития са специално адаптирани за заети хора. Те започват в 16:00 и продължават около 2 часа. Отделете минимално време и научете първи за най-новите тенденции на Employer Branding-а по време кариерни събития и изложения.

Какво ще научите?

  • Какво беше работодателската марка до вчера и защо днес вече не е същото
  • Как хората формират мнението си за един работодател днес
  • Защо самостоятелната работа по работодателския бранд е половинчата работа
  • Къде точно е границата между работодателската и търговската марка
  • Какво трябва да направи една компания, за да развива силна (работодателска) марка

За кого е подходящо събитието?

  • Мениджъри “Човешки ресурси”
  • Специалисти по човешки ресурси
  • Специалисти по Employer Branding
  • Специалисти по вътрешни комуникации
  • Комуникационни специалисти
  • Представители на комуникационни агенции

Приятна и комфортна обстановка с чаша вино и хапки

За Георги Гавазов

Георги Гавазов се занимава с брандове и бранд стратегии от над 15 години. 9 от тях прекарва в Saatchi&Saatchi София, където отговаря за развитието на стратегическия продукт на агенцията, а в последните години е управляващ директор.

Сред брандовете в портфолиото му са Lidl, Audi, Neterra, Mtel, Visa, Samsung, Chivas Regal итн. Георги има магистърска степен от университета по изкуствата в Берлин.

Основава the other half в края на 2018 г., за да се фокусира върху изграждането и развитието на брандове, готови да посрещнат променените изисквания на хората и пазара.

За Диляна Добринова

Преди да се присъедини като партньор в the оther half, Диляна Добринова се занимава активно с бранд стратегии и развитието на международни и локални брандове в Publicis Groupe, където заема позицията Ръководител стратегии. Диляна има водеща роля в трансформацията на брандове като Еконт, А1, Mr. Bricolage, Кенар, Yellow Taxi, Примекс, Software Group. През 2015 г. защитава магистърска степен по Международен маркетинг мениджмънт към Берлинския университет по икономика и право.

Връща се в България, за да помога на компаниите да бъдат по-близо до хората, заради които съществуват.

Минимално усилие, а толкова много нови знания! Регистрирайте се сега!

Sputnik Bar

bul. "Yanko Sakazov" 17, 1527 Sofia Center, Sofia, Bulgaria

А за това уникално изложение разбрахте ли?

Career Show 2019

Кариерното изложение на България за квалифицирани кадри и топ таланти. 150+ топ работодатели, 2000+ квалифицирани кадри, 30+ съпътстващи активности

Пишете ни

Не изпускай нищо!

Научи първи за всичко кариерно, което предстои :)