За лектора

Ивайло Ганев е мениджър на отдел “Обслужване на клиенти“ в SiteGround. Занимава се активно с тренировъчната програма на отдела, оптимизация на работния процес и нововъведенията с цел подобряване на качеството на услугата. Предишният му опит е свързан със счетоводство и финанси, но осъзнава, че докато  цифрите имат своята тежест, то комуникацията е водеща сила във всяко едно начинание. Последните 10 години посвещава именно на това – преоткривайки силата на думите и помагайки на всеки един от неговите служители да разкрият максималния си потенциал. Това е и причината да вярва, че колкото и изкуствения интелект да навлиза в нашето ежедневие, добрият customer service ще остане ненадминат още дълго време

За темата

Как да профилираш клиент виртуално

Онлайн комуникацията колкото и удобна да е, идва с един голям недостатък и той е липсата на невербалните послания. Всички онези жестове, контакти с очите, тембър на гласа, интонация и прочее, които оформят 80% от общуването лице в лице. Този проблем остава на заден план и бизнесите не го адресират достатъчно при общуването с клиенти или служители. Като мениджър обслужване на клиенти в SiteGround, компания с над 2 000 000 домейна, регистрирани по целия свят, Ивайло ще ни запознае с основните предизвикателства и как максимално добре да се “докоснем” до клиента отсреща.

Искате да ви напомним?

Оставете ни имейл и ще ви пишем седмица преди събитието!  :)