Като бранд, ориентиран към хората, предоставяйки свързаност и дигитални услуги, Yettel се стреми да помогне на клиентите да постигнат баланс в живота си. През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015г. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата печели пет поредни сертификата Best in Test, определяща златния стандарт в телекомуникациите. Yettel България има повече от 1800 служители, оперира над 180 магазина и осигурява покритие на мобилната мрежа за над 99% от населението на България.
Според вътрешни проучвания на служителите на Yettel, те оценяват най-високо:
• Възможността да вземат самостоятелни решения.
• Ефективността на екипната работа и добрата комуникация между различните екипи на организацията.
• Грижата за благополучието на служителите от страна на компанията и възможността да работят в здравословна и безопасна среда.
• Възможността за баланс между работа и личен живот.
• Прозрачността в комуникацията и взаимоотношенията с висшия мениджмънт.