24 ноември 2020 | Арена Армеец

24 ноември 2020 | Арена Армеец

4100 кв.м. изложбена площ,
3000+ квалифицирани кадри

4100 кв.м. изложбена площ, 3000+ квалифицирани кадри

Интересувате се от участие като кандидат?

Всички те вече заявиха участие

Tek-experts
Billa
Orbico
Nestle
Karieri
Concentrix
UniCredit Bulbank
Paysafe
GemSeek
METRO
Trenkwalder
Astrea
Sitel
Astea Solutions
Sutherland Bulgaria
Top Skills Recruitment
Kaufland
Lufthansa Technik
Codix Bulgaria
Protiviti
Accenture
Cargill Bulgaria
Emerchantpay
HRS
Heineken
Siteground
Genius Sports
Mansion
nPloy
Sabis
FXCM
Do It Wise
Teza
Austrian Business Agency
Husqvarna
PokerStars
Ascent
BHTC
Credissimo
Strypes
A1 Bulgaria
Cargotec
Hewlett Packard Enterprise
DHL
Mentormate
Lilly Drogerie
Anakatech
Lidl
M2M Services
Mobile Wave Solutions
Coca-Cola HBC
DSK bank
Easy Consult
dm Bulgaria
Bulgarian National Bank
Takeaway
William Hill
VMWare
B Eye
Fantastico
Regiocom
Servicesource
PwC
Telenor
Scale Focus
Lukoil
NLP Bulgaria
HP Inc.
Zagorka
PPD
Dundee Precious
Festo
Synergyc
ETEM GESTAMP

Tek-experts
Billa
Orbico
Nestle
Karieri
Concentrix
UniCredit Bulbank
Paysafe
GemSeek
METRO
Trenkwalder
Astrea
Sitel
Astea Solutions
Sutherland Bulgaria
Top Skills Recruitment
Kaufland
Lufthansa Technik
Codix Bulgaria
Protiviti
Accenture
Cargill Bulgaria
Emerchantpay
HRS
Heineken
Siteground
Genius Sports
Mansion
nPloy
Sabis
FXCM
Do It Wise
Teza
Austrian Business Agency
Husqvarna
PokerStars
Ascent
BHTC
Credissimo
Strypes
A1 Bulgaria
Cargotec
Hewlett Packard Enterprise
DHL
Mentormate
Lilly Drogerie
Anakatech
Lidl
M2M Services
Mobile Wave Solutions
Coca-Cola HBC
DSK bank
Easy Consult
dm Bulgaria
Bulgarian National Bank
Takeaway
William Hill
VMWare
B Eye
Fantastico
Regiocom
Servicesource
PwC
Telenor
Scale Focus
Lukoil
NLP Bulgaria
HP Inc.
Zagorka
PPD
Dundee Precious
Festo
Synergyc
ETEM GESTAMP

Позиционирайте се пред 3000+ топ таланти

Преглеждаме всеки кандидат предварително и одобряваме само тези, които отговарят на нашите критерии. Това ви спестява време и ви позволява да се съсредоточите върху съществаните неща.

  • Достъп до предварително одобрени кандидати
  • 88% търсещи активно работа
  • 77% с над 3 години опит
  • 92% завършено висше образование
  • 96% говорещи перфектно 2 или повече езика
  • Достъп до предварително одобрени
  • 88% търсещи активно работа
  • 77% с над 3 години опит
  • 92% завършено висше образование
  • 96% говорещи перфектно 2 или повече езика

4100 кв.м. изложбена площ, 100+ топ работодатели 

Бъдете част от едно незабравимо изживяване с интерактивни лекции, технологични демонстрации, уъркшопи и дискусии.

  • 3000+ квалифицирани кандидати, одобрени предварително
  • 100+ изложители, предлагащи квалифицирана работа
  • 2 тематични „open space“ сцени на актуални теми: Grow, Life, Explore и Tech
  • 20+ съпътстващи активности за успешна кариера и щастлив живот
  • Едно незабравимо изживяване за всеки присъстващ

Регистрация

Цените са намалени до 30 октомври 2020 г.

Всички описани цени са без ДДС. Срокът за плащане е 3 работни дни след датата на фактурата. При неизвършено плащане, избраното място се освобождава за продажба.

Изберете изложбено пространство директно от схемата

Какво казват изложителите

Много силна комуникационна кампания, страхотна организация и полезно интерактивно пространство бяха причините за висока посещаемост. Успяхме да споделим кариерни възможности с над 90 амбициозни и любознателни посетители на нашия щанд, като част от тях вече са поканени и на интервю.

Кока-Кола ХБК

Зейнеп Тасим
Експерт Организационно развитие и работодателска марка

Изключително впечатлен съм от високия професионализъм на организаторите. Старанието и трудът, вложени в организацията на събитието си проличаха и в специалното отношение към нас, изложителите. Не мога да си спомня кога за последно присъствах на толкова добре организирано кариерно изложение.

TELUS International Europe

Минко Тихомиров
Talent Acquisition Specialist

Кариерният форум, който организирахте, спокойно мога да кажа, че е един от най-добрите в момента на пазара. Харесва ми гъвкавостта и професионализма ви. Със сигурност ще се включим в инициативите и през следващата година, като ще помислим и как да разширим участието си.

A1

Петър Иванов
Мениджър екип „Привличане на таланти и развитие“

Страхотно събитие. Поздравления за организаторите – за положително отношение, готовността да съдействат по всяко време, бързата и навременна реакция на всички наши въпроси.

Raiffeisenbank

Ирина Заркова
Завеждащ сектор „Привличане на таланти и работодателска марка“

Събитието беше чудесно организирано. Не сме усетили момент на дезорганизация, което е рядкост. Хареса ни това, че ни събрахте предварително на по чаша просеко, за да сте сигурни, че сме подготвени и за да ни развълнувате още малко. В деня на събитието обстановката, панелите с лектори и всички работодатели, изглеждаха прекрасно и бяха привлекателни за кандидатите. Организаторите се бяха погрижили и работодателите да се чувстват максимално обгрижени.

CXG Ltd.

Диана Василева
Recruiter

Беше чудесно, присъстваха много хора, които показаха интерес към изложителите. Пространството беше достатъчно за всички щандове. Събитието имаше добра реклама, аз лично видях билборди навсякъде. Темите в програмата бяха много интересни, кетърингът – също ниво. За мен беше удоволствие да бъда част от такова голямо събитие! Успях да се срещна с много интересни хора, които отговаряха точно на профила на нашето търсене и говореха свободно на различни езици.

Sutherland

Stanislava Petkova
Enterprise Technical and Consumer Recruiter

Често задавани въпроси

Защо Career Show става хибридно?

Ние от Career Show целим не просто да следваме тенденциите, а да ги водим в страната ни. Събитията от последната година създадоха предпоставка да изпълним планираното от нас значително по-рано. Хибридното събитие ще даде възможност повече работодатели и кандидати да се включат от всяка точка на страната и света. От друга страна, ще ни позволи да проведем Career Show в най-добрия му вид, без значение от обстановката в страната.

Как да регистрирам компания като изложител в Арена Армеец?

Цялата регистрация се осъществява изцяло онлайн. Разгледайте пакетите за участие и свободните позиции и изберете желаната от схемата (в сиво са вече заетите). Изборът Ви ще се отрази в таблицата и след това продължете с “Order now”. Системата ще Ви води в попълване на данни за контакт, избор на начин за плащане и попълване на данни за фактуриране. След приключване на регистрацията Ви, в рамките на работния ден ще получите фактура, по която можете да платите в 3-дневен срок.

Как да регистрирам компанията като изложител онлайн?

Регистрацията се осъществява от тук: https://careershow.bg/employers/online/, като изберете желаните услуги, които искате да ползвате. След това продължете с “Order now”. Системата ще Ви води в попълване на данни за контакт, избор на начин за плащане и попълване на данни за фактуриране. След приключване на регистрацията Ви, в рамките на работния ден ще получите фактура, по която можете да платите в 3-дневен срок.

Има ли краен срок за регистрация като изложител в Арена Армеец?

Местата са в продажба до изчерпване, но все пак Ви съветваме да не отлагате това дълго, тъй като интересът към събитието е голям и има много голяма вероятност желаното място бързо да се заеме.

Какво представлява базата данни със CV-та?

Това е файл с преселектирани кандидати, предварително дали съгласието си за споделяне на техните контакти с изложителите. Него можете да сортирате по различни критерии като опит, образование, познание по езици и други, така че по-лесно да откриете точните хора. Ще получите спрямо Вашия пакет на участие до седмица след събитието.

С какво разполагаме като изложител в Арена Армеец?

Всеки изложител с Mini, Standard, Plus или Gold пакет разполага с маса и столове, които може да използва, но и да откаже (ако например имате Ваш щанд). Върху тях можете да разположите рекламните си материали, да разпънете банер или друго. Без значение дали използвате предоставените от нас маса и столове, или разполагате Ваш щанд, е много важно да се вместите в запазеното пространство (4 или 8 кв.м.)!

Какви са условията за изложители в Арена Армеец - сглобяване/разглобяване на щанд, хоругви, електричество и други?

Всеки изложител разполага с 1kW електричество. Във връзка с останалите параметри, моля, свържете се с нас на имейл [email protected], за да изпратим подробна допълнителна информация и да улесним подготовката Ви.

Какви кандидати да очакваме в Арена Армеец?

Подробен профил на очакваните кандидати можете да разгледате тук. Имайте предвид, че какви ще са кандидатите зависи до голяма степен от фирмите участници. Освен, че Вашето участие предизвиква техния интерес, то насочва и нас като организатори в това към какви специалисти да насочим кампаниите си.

Какво представлява и какви са възможностите за изложители на Career Show 2020 | Online?

Пълна информация можете да откриете тук: https://careershow.bg/employers/online/.

Искате да ви напомним?

Оставете ни имейл и ще ви пишем седмица преди събитието!  :)