In Кариера

Можете ли да правите палачинки? От заглавието изглежда сякаш това е условие. Но всъщност не е. Но все пак е предимство. 🙂

Както знаете, на 10 септември в Арена Армеец се проведе Career Show 2019, а за следващите издания предвиждаме още по-интересни неща! Та екипът ни има нужда да се разрасне…

Самият процес на подбор е… различен!

  1. Кандидатствате със CV и мотивационно писмо (не от стандартните!)
  2. Одобрените кандидати правят задачка онлайн (отнема 2-3 часа)
  3. Целият екип гласува и избира кой ще бъде следващият колега.

Обикновено практиката е да не се споделя целият процес на кандидатстване от началото. Но искаме да уплашим всички страхливи и мързеливи. Буууууу 🙂

За да не ви плашим прекалено много, ще споделим, че ще имате изключителната привилегия да си работите от вкъщи, защото нямаме офис. Вижте последните снимки на част от екипа, които определено не си работят от вкъщи.

Какво ще правите?

Вие ще сте отговорни за щастието (и целият процес преди това) на нашите клиенти – от преселектирането, среща, продажбата през комуникацията до това да са на 100% щастливи от проведеното събитие и привлечените кандидати. Ще комуникирате с HR-ите на най-големите български и световни фирми. Освен това ще отговаряте за още 2398348 различни неща свързани с организирането на Career Show!

Вашите умения?

  • Владеете перфектен български и английски (писмено и разговорно)
  • Можете да напишете перфектния имейл
  • Имате перфектни презентационни умения и поведение по време на срещи
  • Имате отлични комуникационни и продажбени умения
  • Умеете да боравите перфектно със софтуери и бързо се учите на нови
  • Можете да работите самостоятелно, без постоянна нужда от мониторинг
  • Можете да прекарате целия ден сам/а на компютъра и това не ви притеснява
  • Вие сте наистина отлично организиран и можете да приоритизирате задачите си
  • Опит в продажбите и HR сферата е голямо предимство
  • Ако можете да правите палачинки (особено от по-полезните без брашно), е още по-голямо предимство!

Какви са условията?

  • Дистанционна работa
  • Пълен работен ден (9:00 – 18:00 часа)
  • Ние сме либерални, но изключително ориентирани към резултатите
  • Работа в супер готин екип
  • Твърдо възнаграждение + бонус след първите 6 месеца

Моля, изпратете CV и мотивационно писмо на [email protected] до 27-ми септември като укажете в subject-а: Event & Customer Success Manager @ Career Show.

P.S. Ако нямате предишен опит, но имате голямо желание да работите при нас, предлагаме стаж с потенциал за постоянна работа след 3-месечен пробен период. Така че не се колебайте да ни пишете, само ни кажете, че кандидатствате за стажантска позиция.

Не изпускай нищо!

Научи първи за всичко кариерно, което предстои :)