10 септември 2020 | Арена Армеец, София

10 септември 2020 | Арена Армеец, София

Career Show 2020

Още по-голямо. Още по-популярно. Още по-интересно!

3000+ квалифицирани кандидати и топ таланти

Всички, допуснати до събитието кандидати, са висококвалифицирани, предварително селектирани и разделени в 3 основни групи.

Кариерно събитие от ново поколение

Квалифицирани кадри и топ таланти с доказани качества и умения! Само на Career Show 2020!

Преселекция

Всички допуснати до събитието кандидати са предварително преселектирни от наши специалисти.

Experienced кандидати

Над 43% от кандидатите на Career Show са с над 5 години професионален опит.

Talented кандидати

Над 10% от кандидатите са топ професионалисти с доказани постижения в различни сфери.

Лични интервюта

Ще имате предварително уговорени кратки 5-минутни интервюта с подбрани Talented кандидати.

Employer Branding

В пакетите ни ще намерите уникални услуги, които ще ви помогнат да позиционирате фирмата си като топ работодател.

Employer Show

24 кв.м. изложбено пространство на топ позиция, на което можете да проведете ваше собствено събитие в рамките на Career Show 2020.

Моля, прегледайте пакетите за повече информация относно различните услуги.

Регистрация

Имате нужда от повече пространство?

Изберете пакет „Diamond“, който включва изложбено пространство от 24 кв.м. плюс всички услуги от пакет „Gold“. Имате възможност за създаване на целодневна програма или активности в рамките на изложбеното пространство. След одобрение те ще се промотират в основната програма.

Цена за изложбено пространство от 24 кв.м.: 9960 лв

Всички описани цени са без ДДС. Срокът за плащане е 3 работни дни след датата на фактурата. При неизвършено плащане, избраното място се освобождава за продажба.

Изберете изложбено пространство директно от схемата

Какво казват изложителите

Много силна комуникационна кампания, страхотна организация и полезно интерактивно пространство бяха причините за висока посещаемост. Успяхме да споделим кариерни възможности с над 90 амбициозни и любознателни посетители на нашия щанд, като част от тях вече са поканени и на интервю.

Кока-Кола ХБК

Зейнеп Тасим
Експерт Организационно развитие и работодателска марка

Изключително впечатлен съм от високия професионализъм на организаторите. Старанието и трудът, вложени в организацията на събитието си проличаха и в специалното отношение към нас, изложителите. Не мога да си спомня кога за последно присъствах на толкова добре организирано кариерно изложение.

TELUS International Europe

Минко Тихомиров
Talent Acquisition Specialist

Кариерният форум, който организирахте, спокойно мога да кажа, че е един от най-добрите в момента на пазара. Харесва ми гъвкавостта и професионализма ви. Със сигурност ще се включим в инициативите и през следващата година, като ще помислим и как да разширим участието си.

A1

Петър Иванов
Мениджър екип „Привличане на таланти и развитие“

Страхотно събитие. Поздравления за организаторите – за положително отношение, готовността да съдействат по всяко време, бързата и навременна реакция на всички наши въпроси.

Raiffeisenbank

Ирина Заркова
Завеждащ сектор „Привличане на таланти и работодателска марка“

Събитието беше чудесно организирано. Не сме усетили момент на дезорганизация, което е рядкост. Хареса ни това, че ни събрахте предварително на по чаша просеко, за да сте сигурни, че сме подготвени и за да ни развълнувате още малко. В деня на събитието обстановката, панелите с лектори и всички работодатели, изглеждаха прекрасно и бяха привлекателни за кандидатите. Организаторите се бяха погрижили и работодателите да се чувстват максимално обгрижени.

CXG Ltd.

Диана Василева
Recruiter

Беше чудесно, присъстваха много хора, които показаха интерес към изложителите. Пространството беше достатъчно за всички щандове. Събитието имаше добра реклама, аз лично видях билборди навсякъде. Темите в програмата бяха много интересни, кетърингът – също ниво. За мен беше удоволствие да бъда част от такова голямо събитие! Успях да се срещна с много интересни хора, които отговаряха точно на профила на нашето търсене и говореха свободно на различни езици.

Sutherland

Stanislava Petkova
Enterprise Technical and Consumer Recruiter

Имате още въпроси?

Уговорете си среща с нас само с няколко клика! На нея ще отговорим на всичките ви въпроси 🙂

Често задавани въпроси

Как да регистрирам компания като изложител?

Цялата регистрация се осъществява изцяло онлайn. Разгледайте пакетите за участие и свободните позиции и изберете желаната от схемата по-горе (в сиво са вече заетите). Изборът Ви ще се отрази в таблицата и след това продължете с “Order now”. Системата ще Ви води в попълване на данни за контакт, избор на начин за плащане и попълване на данни за фактуриране. След приключване на регистрацията Ви в рамките на работния ден ще получите фактура, по която можете да платите в 3-дневен срок.

Има ли краен срок за регистрация като изложител?

Местата са в продажба до изчерпване. Все пак Ви съветваме да не отлагате това дълго, тъй като интересът към събитието е голям и има много голяма вероятност желаното място бързо да се заеме.

Какво представлява базата данни със CV-та?

Това е файл с преселектирани кандидати, предварително дали съгласието си за споделяне на техните контакти с изложителите. Него можете да сортирате по различни критерии като опит, образование, познание по езици и други, така че по-лесно да откриете точните хора. Ще го получите спрямо Вашия пакет на участие до седмица след събитието.

С какво разполагаме като изложител?

Всеки изложител с Mini, Standard, Plus или Gold пакет разполага с маса и столове, които може да използва, но и да откаже (ако например имате Ваш щанд). Върху тях можете да разположите рекламните си материали, да разпънете банер или друго. Без значение дали използвате предоставените от нас маса и столове, или разполагате Ваш щанд, е много важно да се вместите в запазеното пространство (4 или 8 кв.м.)!

Какви са условията за изложители - сглобяване/разглобяване на щанд, хоругви, електричество и други?

Всеки изложител разполага с 1 kW електричество. Във връзка с останалите параметри, моля, свържете се с нас на имейл [email protected], за да изпратим подробна допълнителна информация и да улесним подготовката Ви.

Какви кандидати да очакваме?

Подробен профил на очакваните кандидати можете да разгледате тук. Имайте предвид, че какви ще са кандидатите зависи до голяма степен от фирмите участници. Освен, че Вашето участие предизвиква техния интерес, то насочва и нас като организатори в това към какви специалисти да насочим кампаниите си.

Не изпускай нищо!

Научи първи за всичко кариерно, което предстои :)